Home

Personages Star Wars 1

Categorie:Personage uit Star Wars - Wikipedi

1. De categorie Personage uit Star Wars biedt een overzicht van artikelen over personages uit Star Wars.: Star Wars is een Sciencefiction-serie die uit zes films en een uitgebreide reeks boeken bestaat. Hulpmiddelen: Alle categorieën - Toon bovenliggende categorieboom (png/svg) - Toon onderliggende categorieboom (png/svg) - Zoek artikelen met PetSca
  2. This list of characters from the Star Wars franchise contains only those which are considered part of the official Star Wars canon, as of the changes made by Lucasfilm in April 2014. Following its acquisition by The Walt Disney Company in 2012, Lucasfilm rebranded most of the novels, comics, video games and other works produced since the originating 1977 film Star Wars as Star Wars Legends and.
  3. Lijst van Personages uit Star Wars Rebels; Lijst van Personages uit The Clone Wars; Lijst van Personages uit The Force Awakens; Lijst van Personages uit The Last Jedi; 1 1047; 3 3-6; 3-9; A Aang; Aarton Chireen; Aayla Secura; Abeloth; Able 472; Achk Med-Beq; Ackmena; Acros-Krik; Adam Swiftgale; Adar Tallon; Adea Rite; Categorie:Adel; Adi Gallia
  4. © 2017 - 2020 Star Wars. Gratis gemaakt met JouwWebJouwWe
  5. eerd voor 21 Oscars, waarvan er tien werden gewonnen

Star Wars: Episode I: The Phantom Menace is een Amerikaanse film van George Lucas uit 1999.De film vormt het eerste deel uit de Star Wars-saga, hoewel deze film pas als vierde gemaakt werd.Net zoals de drie vorige, werd het scenario van deze film geschreven door George Lucas en net als Star Wars: Episode IV: A New Hope regisseerde George Lucas zelf Cookies helpen ons onze services aan te bieden. Door onze services te gebruiken stemt u in met het gebruik van onze cookies Leer alles over verschillende personages van Star Wars Learn about Star Wars characters, planets, ships, vehicles, droids, and more in the official Star Wars Databank at StarWars.com Hier staan afbeeldingen van personages, voor belangrijke personages zijn aparte categorieën

Regie: George Lucas | 133 minuten | actie, avontuur, fantasie, science fiction | Acteurs: Ewan McGregor, Jake Lloyd, Liam Neeson, Samuel L. Jackson, Natalie Portman, Ray Park, Ian McDiarmid, Frank Oz, Kenny Baker, Anthony Daniels, Brian Blessed, Pernilla August, Terence Stamp, Ahmed Best, Oliver Ford Davies, Adrian Dunbar Op de achtste plaats hebben we vier Star Wars personages die het maar net iets beter hebben gedaan dan de karakters op de negende plek, want Jabba the Hutt, Palpatine, Kylo Ren & Qui-Gon Jinn. LEGO Star Wars 75255 Yoda Voeg een echte aanwinst toe aan de verzameling van iedere fan met 2 Yoda LEGO® Star Wars™ personages in 1 set! Dit zeer gedetailleerde 75255 blikvangermodel van de machtige Jedimeester Yoda is gebaseerd op het personage uit Star Wars: At.. R2-D2, kortweg R2 (Artoo) genoemd, is een robot in het fictieve Star Wars-universum.R2-D2 is een robot van het type astromechdroid.. R2-D2, gespeeld door Kenny Baker, is een van de bekendste personages uit de filmreeks.Hij is dan ook een veelvoorkomend personage in popcultuur. Samen met C-3PO is R2-D2 het enige personage dat in alle Star Wars-films voorkomt

BESLIST.nl Alle Speelgoed online: Speelgoed van het jaar, LEGO, Playmobil Fisher Price, Disney en Ravensburger kopen: laagste prijs Vergelijk shops [STAP stap=1″] Het is een sprookje . Die-hard fans kunnen nogal belangrijk doen over het verhaal van Star Wars, maar eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk. Star Wars is geen keiharde science fiction, maar een ruimtesprookje. Compleet met ridders, prinsessen en slechteriken

List of Star Wars characters - Wikipedi

Star Wars Rebels. Heroes uit Rebels. Star Wars: Rebels is een animatiereeks ontwikkeld door Lucasfilm Animation die in het najaar van 2014 werd uitgebracht. De reeks speelt zich vijf jaar voor Star Wars Episode IV: A New Hope af.. It is a dark time in the galaxy, as the evil Galactic Empire tightens its grip of power from world to world Ook al leven de sterren uit Star Wars in een sterrenstelsel ver weg, heel erg ver hoef je nu niet meer te zoeken om één van hen te kunnen zijn. De personages uit Star Wars liggen nu binnen je bereik. Trek dus nu één van onze Star Wars pakken aan! In onze online catalogus vind je kostuums uit een ander sterrenstelsel Belangrijk personage Star Wars-serie 'The Mandalorian' keert op zeker terug Bram de Groot. 23-12-2020. Hondengeblaf redt hikers: gevonden onder lawine

Geanimeerd zombiemasker voor volwassenen: Maskers,en

Categorie:Personages Star Wars Wiki Fando

Shop op Etsy, dé plek om je creativiteit de vrije loop te laten door het kopen en verkopen van handgemaakte en vintage producten LEGO Star Wars: The Video Game is een LEGO Star Wars game die de eerste drie episodes verhaalt en waarin de speler puzzels moet oplossen en zich door verschillende levels moet heen vechten.. De bekendste karakters uit de eerste drie Episodes van Star Wars (The Phantom Menace, Attack of the Clones en Revenge of the Sith) zijn in LEGO-versie speelbaar.Elk karakter bevat een speciale vaardigheid. Met een reeks verzamelkaartjes zijn de eerste namen van personages in de nieuwe Star Wars-film onthuld. Onder anderen BB-8, Poe Dameron en Kylo Renn zijn te zien in Star Wars Episode VII: The.

Lando Calrissian - Yodapedia, de Wiki over Star Wars

personages Star Wars

Schau Dir Angebote von Le 1 Star Wars auf eBay an. Kauf Bunter Star Wars Personages. 2-1B Medic Droid 10.0cm STW.0433 2-1B Medic Droid 10.0cm STW.0433 Star Wars. Power of the Force. Hasbro + Meer informatie 501ste Legion Trooper 22.0cm STW.0167 501ste Legion Trooper 22.0cm STW.0167 Star Wars. Resin + Meer informatie A. Dit is een lijst van personages uit Star Wars. 118 relaties Hieronder staat een Lijst van Personages uit The Clone Wars, namelijk uit Star Wars: The Clone Wars (Film) en Star Wars: The Clone Wars (Serie). De tabel is sorteerbaar op naam, species, functie of debuut. Star Wars: The Clone Wars (Film) Star Wars: The Clone Wars (Serie

Schuif Star Wars Battlefront II even aan de kant en ontdek wat de favoriete Star Wars-personages van onze redacteuren zijn. Voor een gedegen onderbouwing moesten ze daarbij ook meteen hun favoriete scène met dat personage beschrijven. Boba Fett, C-3PO, Chewbacca en Kylo Ren; ze komen allemaal voorbij in deze feature BESLIST.nl Vergelijk 3.373 originele kado's, gadgets, carnavalskleding e.a. feestartikelen zoals vlaggen, slingers & confetti Bestel online voor de laagste prijs

Lobotomie zombie masker: Maskers,en goedkope

BESLIST.nl Originele carnavalskleding goedkoop kopen? 10.029 carnavalsoutfits / carnavalspakken Lage prijs verkleedkleding / carnavalspakje Op de munten zullen onder andere afbeeldingen van Luke Skywalker, Darth Vader en Yoda uit de filmreeks Star Wars gedrukt worden. In totaal worden 40 verschillende munten ontworpen. De munten hebben een geldige betaalwaarde van 2 Nieuw-Zeelandse dollar (1,15 euro), maar het zilvergehalte in de munten is veel meer waard Hier zijn alle Personage uit Star Wars, __ Kenobi antwoorden voor CodyCross game. CodyCross is een verslavend spel ontwikkeld door Fanatee. We publiceren alle trucs en oplossingen om elk spoor van de kruiswoordpuzzel te halen BESLIST.nl ✅ Vergelijk leuke poppen, poppenhuizen, poppenwagens, kleertjes e.a. Profiteer van goedkope aanbiedingen voor de beste merken Wie zijn jullie favoriete Star Wars personages? [poll] Door Jelle van der Linden op donderdag 1 december, 2016 om 18:1

Star Wars Personages stof 100% katoen, ambachtelijke en kleding beddengoed, quilten stof breed 59 Meter / Yard ALLEEN VOOR PERSOONLIJK GEBRUIK, NIET TE GEBRUIKEN VOOR COMMERCIËLE PRODUCTEN. WASINSTRUCTIES: FABRIKANT ZEGT: 40 GRADEN MACHINEWAS. MEDIUM DROOG. WE RADEN TEN ZEERSTE AAN OM EERST EE Star Wars Empire: Betrayal, Part 1 is de allereerste comic in de reeks Star Wars: Empire. Het is tevens het eerste deel uit een vierdelige reeks, genaamd Star Wars Empire: Betrayal. De gebeurtenissen spelen zich enkele weken voor A New Hope af. 1 Synopsis 2 Inhoud 2.1 Personages 2.2 Locaties 2.3.. Star Wars: Rogue One character namen bekend + by Daan Van Dooren Daan Van Doore

Rogue One: A Star Wars Story is de eerste Star Wars spin-off - als we bepaalde Kerst-specials en made-for-tv-films niet meerekenen. Om je ultiem op de film te kunnen voorbereiden, volgen er nu enkele korte introducties voor de hoofdpersonages van Rogue One Er is niemand in zoveel Star Wars-films te zien geweest als acteur Anthony Daniels.Hij leende zijn talent aan zo'n beetje elke film waarin dat maar kon. Alleen in The Mandalorian is hij bijvoorbeeld nog niet te zien geweest, al zagen we C-3PO wel als een muurschildering. Maar wat Daniels betreft, is hij niet klaar met de franchise Sigarenbandjes van star wars personages. Complete serie van 24 bandjes morrita 1-24 in prima staat. Kleur blauw met zilveren rand. Leuke koop (porto voor koper Een Republikeinse Clone Trooper is een fictieve soldaat in het Star Warsuniversum en de voorganger van de Keizerlijke Stormtrooper. De Clone Troopers zijn allemaal klonen van de Volwassenen kostuums 100 dagen Bekende personages Star Wars™ - Vegaoo.nl - Vegaoo.nl. Neem contact op Klantenservice bereikbaar Meer informatie . Vanwege Kerst zijn we vandaag gesloten. vegaoo.nl. 4.1 / 5 ( 5413 reviews Trusted Shops) Laagste prijs garantie!.

Enorme cijfer 9 hagedis ballon: Decoratie,en goedkope

Volwassenen kostuums Bekende personages Star Wars™ Dames - Vegaoo.nl - Vegaoo.n Vind de beste selectie personages uit star wars fabrikanten en ontdek goedkope producten van hoge kwaliteit personages uit star wars voor de dutch luidspreker markt bij alibaba.co Nifty Star Wars poster - Episode I - VI personages - Star Wars (91,5 x 61 cm) + originele tesa Powerstrips® (1 pak/20 stuks): Amazon.n Discover the exciting world of Star Wars with LEGO® Star Wars™ construction sets. Browse sets from all scenes of the hit saga her Shop Star wars speelgoed online bij wehkamp. Ontdek de Star wars speelgoed collectie vandaag nog. Gratis bezorging vanaf 20.

Star Wars - Wikipedi

Nifty Star Wars poster - Episode I - VI personages - Star Wars (91,5 x 61 cm) + 2 st. zwarte posterlijsten met ophanging: Amazon.n Op zoek naar een Star Wars Bekende personages Masker? Maskers koop je eenvoudig online bij bol.com Gratis retourneren 30 dagen bedenktijd Snel in hui

Star Wars: Episode I: The Phantom Menace - Wikipedi

Personage Star Wars. EAN EAN 9781101965986 Overige kenmerken Gewicht 212 g Manga adaptatie deel 1 van de star wars young adult novel Lost Stars. Vond je dit een nuttige review? 1 0 Ongepaste review? Advertentie. Kies je bindwijz Star Wars is een van de belangrijkste franchises die Disney in handen heeft en waarmee het streamingdienst Disney+ helemaal vol wil stoppen. Daarom kijken we nu naar het tweede seizoen van.

De Mandalorian™ en het Kind. Bouw geweldige LEGO® BrickHeadz™ versies van de 2 populairste personages uit Star Wars: The Mandalorian! Bind een blastergeweer op de rug van de Mandalorian en geef deze premiejager een blasterpistool in zijn hand zodat hij klaar is voor de strijd LEGO® Star Wars™ - VERPAKKEN - Yoda's hut - 75208. Oefening baart kunst. Luke Skywalker is nog onervaren en heeft daardoor van Yoda's hut één grote puinhoop gemaakt. Kijk hoe Luke met een beetje hulp van de Kracht, R2-D2 en de snode slang alles weer opruimt

Ahsoka Tano | Star Wars Wiki | Fandom powered by Wikia

Star Wars Stof - met 0,5 meter - van Camelot - 100% Katoen Cam367 Star Wars Personages Grijs: Amazon.nl Selecteer uw cookievoorkeuren We gebruiken cookies en vergelijkbare tools om uw winkelervaring te verbeteren, onze services aan te bieden, te begrijpen hoe klanten onze services gebruiken zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen, en om advertenties weer te geven Deze digitale beelden werden getraceerd, getekend en gekleurd om hem klaar te maken voor gebruik. Ze zijn bedoeld voor persoonlijke en kleine projecten die alleen in het digitale formaat of als printables worden gebruikt. Deze aanbieding is uitsluitend een service/ontwerp vergoeding voor ons team o

Personages uit Star Wars - EverybodyWiki Bios & Wik

Solo: A Star Wars Story is een Amerikaans actie-sciencefictionfilm uit 2018 rond het Star Wars-personage Han Solo.De regie was in handen van Phil Lord en Christopher Miller voordat ze door Lucasfilm werden vervangen door Ron Howard. Lawrence Kasdan schreef samen met zijn zoon Jon Kasdan het scenario van de film Star Wars Battlefront combineert epische actie op een galactische schaal met ongelooflijke grafische reproducties van de meest iconische planeten, wapens, personages en voertuigen uit het Star Wars-universum en de originele geluidseffecten uit de films, om Star Wars-fans de ultieme, authentieke en meest realistische interactieve ervaring te geven die ze zich maar kunnen wensen

Infobox personage Star Wars Personage uit Star Wars: Lijst van personages: Sjabloondocumentatie. Doel. Uniforme infobox die de belangrijkste gegevens uit het artikel samenvat op artikelen over personages van Star Wars. Gebruik. Het sjabloon wordt opgenomen bovenin een artikel, en de bekende velden kunnen worden ingevoegd Star Wars-fans kunnen de komende jaren nog heel wat films over de personages die in Star Wars: The Force Awakens zijn geïntroduceerd verwachten. Lucasfilm-president Kathleen Kennedy zegt dat er. Satr Wars Battlefront werd uitgebreid getoond tijdens EA's E3-persconferentie.Naast een rebel of Stormtrooper kun je in dit spel ook spelen met unieke, bekende personages uit de Star Wars serie. STAR WARS jongens personages T-Shirt: Amazon.nl Selecteer uw cookievoorkeuren We gebruiken cookies en vergelijkbare tools om uw winkelervaring te verbeteren, onze services aan te bieden, te begrijpen hoe klanten onze services gebruiken zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen, en om advertenties weer te geven LEGO® Star Wars™ Microfighters App. Bereid je voor op een reis door het sterrenstelsel! Neem de leiding over iconische ruimteschepen, verzamel stenen en verbeter je vliegvaardigheden met de Lego® Star Wars™ Microfighters app

Disney Star Wars Pixel personages Juniors M Graphic V-hals vijfde zon: Amazon.nl Selecteer uw cookievoorkeuren We gebruiken cookies en vergelijkbare tools om uw winkelervaring te verbeteren, onze services aan te bieden, te begrijpen hoe klanten onze services gebruiken zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen, en om advertenties weer te geven Zie afbeelding 2 Alleen nog willekeurige randoms Kies uw item 1-3-5 hen message me de personages hebben 1-2 alternatieven Ik pas ze aan voor gevechts avontuur of gewoon om er cool uit te zien, welk genre je ook gebruikt, we hebben de minfigure voor je. Als er een bepaald cijfer dat je zou wille 2-aug-2017 - Vandaag is er een hoop foto's verschenen van verschillende hoofdpersonages uit Star Wars: The Last Jedi. Opvallende afwezige is Poe Dameron, maar o.a. Supreme Leader Snoke en Luke Skywalker zijn zichtbaar op onderstaande beelden. Kijken is op eigen risico! Het is voor het eerst dat we Supreme Leader Snoke in live-action in zijn goudkleurige gewaad [ Jawa's zijn kleine wezens met grote kappen, lange gewaden en gloeiende gele ogen die afkomstig zijn van Tatooine. Aan boord van hun gigantische Sandcrawlers trekken ze door de uitgestrekte woestijnen van de planeet op zoek naar achtergelaten of vernietigde droids, voertuigen en andere technologische spullen die ze kunnen verkopen aan de plaatselijke vochtboeren en andere klanten Star Wars. Power of the Force + Meer informatie . Bossk 15.0cm STW.0325 . Bossk 15.0cm STW.0325 . Star Wars. Black Series #1

Star Wars Characters, Planets, and Vehicles StarWars

Star Wars: Episode I: The Phantom Menace is het eerste deel van de Star Wars-serie. het is als vierde gemaakt. Het verhaal. Let op! Hieronder staat de samenvatting van een verhaal. Soms is het niet leuk als je al weet hoe het verhaal afloopt Star Wars is een fantasieverhaal. De maker van Starwars is George Lucas.Eerst werden de delen IV, V en VI (Original Trilogy) en daarna de delen I, II, III (Prequel Trilogy) gemaakt. Star betekent: Ster in het Engels, en wars betekent oorlogen. (let. Ster-Oorlogen of Ruimte Oorlogen) Characters from the star wars movies. (1-8, Solo and Rogue One) Obviously there is not all the characters, but the most important ones are here. Includes different versions of some characters, like Luke from the Original Trilogy and from the sequels Star Wars personages als Disney Prinsessen. 12/02/2016 28/10/2018 - by LadyPatries - Leave a Comment 1.4K Share Tweet Pin It Share. Star Wars, iedereen heeft die laatste film toch al wel gezien? Ik niet, volgens mij heb ik er nog nooit eentje gezien, maar ze staan op mijn todo-list Articulos in le categoria Personages de Star Wars Le sequente 10 paginas es in iste categoria, ex 10 in total

Dit jaar is episode 1 in de bioscoop verschenen en episode 2 en 3 volgen binnen enkele jaren. Echter de eerste drie films zijn toch heel bijzonder. Het is ongelooflijk knap dat een film uit de jaren 70 er zo professioneel uit ziet. De trilogie bestaat, uiteraard, uit drie films. -Episode 4, Star Wars: A new hop Lieve vrienden hier vind je de antwoorden op Personage uit Star Wars __ Kenobi . Wij maken het je zo eenvoudig mogelijk om het antwoord te vinden welke je nodig hebt. Je kunt je vraag opzoeken door een deel hiervan in te vullen. En om je extra te helpen tonen we ook alvast de vorige en volgende vragen. Hier vind je de antwoorden op Personage uit Star Wars __ Kenobi : Personage uit Star Wars.

Het personage was grotendeels te zien in de originele Star Wars-trilogie en hij werd geïntroduceerd in Star Wars Episode III Revenge of the Sith. Master Yoda. Yoda, een klein groen mannetje dat machtig en wijs is, speelde juist in de nieuwe Star Wars-trilogie een hoofdrol Overzicht van allerlei wetenswaardigheden rond de bioscoopfilms en televisieseries van Star Wars, voor wat betreft personages, locaties, technologie en voertuigen. Met veel kleurenfoto's uit o.a. de films. Vanaf ca. 16 jaar.; Door Patricia Bar Categorie archief: Personages Personages. Han Solo. 19 september 2014 rob3th Een reactie plaatsen. Hans leven van voor de films wordt behandeld in het Expanded Universe van Star Wars. Voor hij smokkelaar werd, diende Han Solo in het keizerlijk leger

Bekijk ons aanbod canvasmotieven in de categorie Fictieve personages. Je vindt daar ook allerlei andere motieven! Snelle bezorging, zonder verzendkosten. Welkom bij Photowall Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week | AD.n LEGO Star Wars. Lang geleden, in een sterrenstelsel hier ver, ver vandaan.. STAR WARS! Darth Vader heeft de schuilplaats van de rebellen ontdekt en de strijd barst in alle hevigheid los. Sla de aanval af, stap in de Millennium Falcon om de krachten van het kwaad te bestrijden en vernietig de Death Star voor het te laat is

Categorie:Afbeeldingen van Personages Star Wars Wiki

Vind star wars in ons breed assortiment Cinema en tv: personages en speelgoed. Profiteer van de koopjes op eBay kleurplaat Star Wars op Kids-n-Fun.nl. Kleurplaten van Star Wars Op Kids-n-Fun vind je altijd de leukste kleurplaten het eerst - Uit een ver verleden, in een sterrenstelsel hier ver, ver vandaan... komt LEGO Star Wars. Met dit speelgoed komen kinderen alle bekende en geliefde ruimteschepen en personen uit de fantastische Star Wars saga weer tegen - en misschien ook een paar geheel nieuwe. Het thema staat garant voor uren spannend en leerzaam bouw- en speelplezier met de coolste machines uit het Star Wars verhaal Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de wee Om 4 mei te vieren (Star Wars-dag) kijken we naar welke pokerspelers zouden kunnen schitteren in de rol van Yoda, Luke or Chewy in het Star Wars Universum

First Appearance: Star Wars - Episode 1: The Phantom Menace (also: Star Wars - Episode 4: A New Hope) Affiliation: The Resistance (formerly: The Galactic Republic and The Rebellion) Background: The childhood creation of future-Jedi warrior Anakin Skywalker, C-3P0 was initially built from discarded protocol droid parts - to aid Anakin's mother in life of Tatooine Stardew Valley-update 1.5 ingediend voor consoles; Mod voegt Gravity Gloves uit Half-Life: Alyx toe aan Skyrim VR; Reddit-gebruiker ontdekt zestien personages Star Wars Battlefront 2 Bestel je tickets, bekijk de trailer en kom meer te weten over de nieuwste film van Lucasfilm. Nu beschikbaar op Disney+ | Disne I sell this lot of over 45 characters and Lego sets 100% Star Wars! This lot consists of: - over 40 characters, some with guns, in good condition. - 1 set 75167 new, complete, unopened. - 1 set 75167 used but new because never assembled, with box and manual, incomplete because without character. - 1 set 75164 used bu

Enge duivel masker voor volwassenen Halloween - VegaooCato Parasitti | Star Wars Wiki | FANDOM powered by WikiaCin Drallig | Star Wars Wiki | FANDOM powered by WikiaSmiley masker met knipoog en tong - VegaooOnaconda Farr | Star Wars Wiki | FANDOM powered by WikiaContos de Pano: Personagens Filme Rio em feltro

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga krijgt meer dan 300 speelbare personages De LEGO Star Wars games zijn sinds het eerste deel een groot succes geweest, maar het ultieme deel moet nog uitkomen. Ontwikkelaar Traveller's Tales werkt momenteel namelijk aan LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, dat maar liefst meer dan 300 speelbare personages gaat krijgen Bekijk en vergelijk Games, zoals de Star Wars: Battlefront (2015). Alle reviews van de Star Wars: Battlefront (2015) vind je op Tweaker In het derde deel van de Star Wars prequel trilogie zal Chewbacca opnieuw zijn opwachting maken. Dit meldt TheForce.net.Acteur Peter Mayhew, die in de eerste drie delen van Star Wars de harige. J.J. Abrams had graag 'Star Wars: Episode VIII' geregisseerd Nieuwsbron:FilmNieuws / cultuur (24-12-2015 08:00 ) In de zomer van 2014 werd bekend dat Rian Johnson (Looper, The Brothers Bloom) de regie op zich mocht nemen van Star Wars: Episode VIII, uiteraard de nog titelloze opvolger van The Force Awakens Lego Star Wars is a Lego theme that incorporates the Star Wars saga and franchise. Originally it was only licensed from 1999 to 2008, but the Lego Group extended the license with Lucasfilm, first until 2011, then until 2016, then again until 2022.The brand has spawned an eponymous video game series containing six video games, developed by Traveller's Tales—Lego Star Wars: The Video Game. Afgelopen mei verscheen een speciale Star Wars uitgave van het Amerikaanse blad Vanity Fair. In deze editie stonden diverse foto's waaronder een foto met verschillende aliens, piraten en andere personages van de scenes in Maz Kanata's kasteel op Takodana. Nu de film uit is zijn van diverse personages de namen bekendgemaakt! Op onderstaande foto zie [

• Fotografie props.
  • Kijkshop België.
  • Beelden Afrikaanse vrouwen.